سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه مایه عبرت گرفتن است و از لغزش ایمن می سازد و پشت گرمی می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 96 شهریور 11 , ساعت 5:54 عصر

ابعاد رول های کاغذ دیواری

رول‌های کاغذ دیواری دارای عرض های متفاوتی میباشند.نوع اروپایی آن دارای عرضی 52 سانتی متری میباشد. این درحالی است که نوع امریکایی آن دارای عرضی 68.5 سانتی متری میباشد.بدین ترتیب شما میتوانید با کاغذ دیواری امریکایی مقدار بیشتری از دیوار رانسبت به کاغذ دیواری اروپایی بپوشانید. نکته مهم دیگر که  قیمت کاغذ دیواری  را تحت تاثیر قرار میدهد طرح آن است. در حالت کلی دو نوع کاغذ دیواری موجود میباشد: طرح‌های مستقیم و صاف و طرح‌های منحنی شکل. دسته اول طرح هایی هستند که دارای راه راه هایی عمودی و افقی میباشند و دسته دوم دارای اشکال هندسی و انواع گلدار میباشند.

روش محاسه متراژ کاغذ دیواری

این تنظیمات در قسمت درزها به طوری که دنباله طرح‌ها از ردیفی به ردیف دیگر رعایت شود، نیاز به متراژ بیشتری کاغذ دیواری دارد که در این زمینه و اینکه طرح انتخابی شما به چه مقدار متراژ اضافه نیاز دارد، باید از فروشنده کمک بگیرید.از این رو باید حتما دیوارهای اتاق را با دقت اندازه‌گیری کنید و هنگام سفارش آنها را به همراه داشته باشید. در نظر گرفتن در و پنجره‌ها را فراموش نکنید. حتی توصیه می‌شود به همراه متراژ، طرحی ساده از فضا را روی کاغذ پیاده کره و به همراه داشته باشید.زمانی که متراژ لازم را برای کاغذ دیواری محاسبه کردید، توصیه می‌کنیم یک یا دو رول کاغذ دیواری اضافه از حد نیاز را خریداری کنید تا در صورت اشتباه در اندازه‌گیری یا خراب شدن قسمتی از کاغذ دیواری، بتوانید از آن مقدار اضافی استفاده کنید.


دوشنبه 96 شهریور 6 , ساعت 12:20 عصر

 

نحوه در خواست نمایندگی کاغذ دیواری

هموطنان در خواست کننده نمایندگی کاغذ دیواری هم در خواست های خود را به ما منتقل کنند تا با تا با ایجاد کردن شرایط کار در سرتاسر میهن عزیزمان به عنوان نماینده تیراژه هارمونی فعالیت کنید.

نقش کاغذ دیواری ارزان در دکور خانه

ارائه محصولی قیمت مناسب و متناسب با بودجه شما و البته با کیفیتی مطلوب تضمینی است که ما به شما خواهیم داد و شما قادر خواهید بود در دنیایی زیبا و جذاب از مدلها و طرح ها , طرح دلخواه خود را انتخاب کنید.انتخاب کاغذ دیواری مناسب با دیزاین داخلی کار بسیار دشواری است. امروزه با سلایق متفاوت مردم  چیدمان دکور متنوع است. شما می توانید با انتخاب یک کاغذ دیواری ارزان تنوع را به خانه باز گردانید


شنبه 96 شهریور 4 , ساعت 1:3 عصر

رابطه دکوراسیون اتاق کودک و کاغذ دیواری

کاغذ دیواری پوستری از پر طرفدارترین طرح ها در طراحی اتاق کودک میباشد که این روزها جایگاهی عالی در بازار وسایل لازم برای دکوراسیون اتاق کودک پیدا کرده وآن هم بخاطر برقراری رابطه احساسی بین کودک و کاراکترهای مورد علاقه اش میباشد .پوستر های کارتونی و کودکانه یا تصاویر ورزشی از علایق کودکان در کاغذ دیواری میباشند.برای دیدن مدل های بیشتر به سایت کاغذ دیواری مراجعه نمایید.

رنگ کاغذ دیواری اتاق کودک

معمولا بسته به جنسیت کودک رنگ کاغذ دیواری را انتخاب میکنند برای اتاق دختر معمولا از تم های صورتی و بنفش استفاده میکنند و برای پسران از رنگ های تم آبی استفاده میکنند نکته ای که در اینجا حائز اهمیت است این است که رنگ کاغذ دیواری اتاق کودک خود را متناسب با دکور داخلی انتخاب کنید که وسایل اتق کودک شما هم به نما بیاید



لیست کل یادداشت های این وبلاگ