سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! دل های خاشعان شیفته توست، و راه های راغبانْ به سوی تو، هموار . [امام سجّاد علیه السلام ـ در زیارت امین اللّه ـ]
 
شنبه 96 مرداد 28 , ساعت 3:14 عصر

خاصیت کاغذ دیواری برجسته

انسان ذاتا دنبال زیبایی است و همین عامل سبب میشود به دنبال خلق روش هایی برای زیبا سازی باشد. همواره او را در راه رسیدن به زیبایی هدایت کند و همین علت باعث بوجود آمدن صنایع متفاوتی میشود که از جمله این ها صنایع کاغذ میباشد.در این سال ها صنایع کاغذ جایگاهی بسیار خاص در صنایع پیدا کرده.ذهن انسان دارای تنوع و خلق پدیده جدید بوده است همین علت وقایع را در بخش های مختلف زندگی انسان توجیه کند که نتیجه آن ساخت انواعی از کاغذ دیواری میباشد که امروزه نوعی از آن به نام کاغذ دیواری برجسته از محبوبیت بسیار بالایی در بین خریداران بخوردار شده و روز به روز موارد  به این محبوبیت افزوده میشود.

عامل اصلی بوجود آمدن کاغذ دیواری برجسته

تکنولژی عامل اصلی به وجود آمدن این نوع کاغذ دیواری برجسته بود و طرح های زیبای این نوع کاغذ دیواری باعث محبوبیت آن شده است.اگر کسی به دنبال ایجاد زیباییی در محیط کار یا منزل خود است شاید کاغذ دیواری به عنوان بهترین گزینه برای او در نظر گرفته شود.کاغذ دیواری برجسته نیز بیش از هر نوع کاغذ دیواری دیگری در میان مردم محبوب تر است و افراد اشخاص زیادی را جذب خود کرده است .اما مهمترین نکته در رابطه با کاغذ دیواری برجسته و یا هر نوع دیگر کاغذی دیواری روش و شرایط صحیح نصب آن است که آن را زیبا میکند، در حقیقت نصب صحیح آن باعث جلب توجه در نتیجه افزایش مخاطب آن میشود. تنوع در طرح ها و رنگ های خیره کننده ی کاغذ دیواری برجسته دست مردم را برای انتخاب های صحیح باز می سازد. نکته ی جالب در مورد این نوع کاغذدیواری برجسته شست و شو راحت آن میباشد و نگهداری آسان از آن میباشد.


سه شنبه 96 مرداد 24 , ساعت 4:9 عصر

کاغذ دیواری طرح چوب در دکوراسیون

ساخت دکور طرح چوبی کار بسیارپیچیده و عجیبی نیست. چون  کاغذ دیواری  های طرح چوب  این حرکت را خیلی آسان و راحت کرده و در عین حال اگر مبلمانمان تیره باشد میتوانیم یک دکوراسیون کلاسیک خلق کنیم که بعنوان دکور یک دفتر کار بسیار عالی و فوق العاده بنظر میرسد.

اگر خواستار یک دکور لوکس کلاسیک هستید کاغذ دیواری های طرح چوب در این زمینه فوق العاده میباشند. این کاغذ دیواری ها دارای طرح های بسیار متنوعی میباشند. از طرح خیلی خیلی ساده و ابتدایی تا خیلی پیچیده و سنگین همگی به سلیقه و ذوق مخاطب بستگی دارد.    

در رستوران های لوکس برای اینکه به محیط حسی مدرن بدهند از طرح چوب استفاده میکنند.  استفاده از این کاغذ دیواری بسیار پر طرفدار شده چون خیلی ساده میتوان از آن یک ست عالی و زیبا با وسایل رستوران خلق کرد. 

 بیشتر موقع ها مدیدریت میخواهد نمایی طبیعی در دکور رستوران خلق کند که دراین حالت استفاده از  کاغذ دیواری طرح چوب بسیار عالی تر و زیباتر از چوب طبیعی خواهد بود. به دلیل این هم ارزان تر است و هم زمانی کمی لازم دارد برای آماده شدن و اگر پشیمون شدید عوض کردن آن خیلی راحت تر از چوب است 

کاغذ دیواری طرح چوب

 کاربرد زیادی دارند و می توان از آن در کافی شاپ ها یا قسمتی ار خانه استفاده کرد . امروزه این نوع کاغذ دیواری تنوع زیادی پیدا کرده و استفاده از باعث می شود به فضا و محیط گرما ببخشد و فضای یونیکی را ایجاد کند مدل کاغذ دیواری طرح چوب ، در محیط هایی که دکور چوبی دارن استفاده می شود و سال های دور پر طرفدار بوده مخصوصا در طراحی داخلی در سال های 70 میلادی که استفاده  از پنل های چوبی دیواری رواج پیدا کردند به کار گیری این طرح ها باعث می شود که زیبایی طبیعت را به اتاق یا فضای مورد نظر بیارید همچنین از آن می توان به عنوان یک پس زمینه خوب برای عکاسی استفاده کرد


دوشنبه 96 مرداد 23 , ساعت 12:37 عصر

کاغذ دیواری مدرن با منظره پاییزی

کاغذ دیواری مدرن  دید مارا به طور کلی از دیوارهای کسل کننده که مدت ها به آن خیره میشویم تغییر میدهد. ما خیلی راحت میتوانیم نمای آن را به یک گل،منظره، شهر یا یک بنای تاریخی تغییر داده و از دنیای کاغذ دیواری منظره شگفت انگیزی خلق کنیم.اگر خیلی هم به مکان های تاریخی علاقه نداریم میتوانیم تصویری از فصول مختلف جلوی چشم خود داشته باشیم. ویژگی خاص این کاغذ دیواری های انتخابی ملموس بودن انتخاب در آن هاست. در این روش کاغذ دیواری چاپی با یک لایه روی هم قرار گرفته و روی دیوار نصب میشوند. در حقیقت امکانات چاپ دیجیتال این فرصت را در اختیار ما قرار می‌دهد تا هر تصویری را که دوست داریم در هر ابعادی برای دیوار مورد نظرمان انتخاب کنیم.

بازی با فرم‌های هندسی در کاغذ دیواری

انواعی از کاغذ دیواری های مدرن هستند که روی اشکال هندسی مختلف فوکوس میکنند. در واقع ویژگی اصلی آن ترکیب هنرمندانه تصاویر هندسی با هم می باشد. طرح های پر نقش و نگاری که در گذشته در کاغذهای دیواری شایع بود امروزه جای خودرا به طرح های هندسی گوناگونی داده است. طرح‌ها و فرم‌های هندسی به صورت تکرارشونده روی سطوح رنگی کاغذ دیواری‌ها با تنوع بسیاری به چشم می‌خورند و به فضای خانه ما حال‌وهوایی متفاوت و کاملا مدرن می‌دهند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ