سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه، حکمت را ثمر می دهد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 96 بهمن 24 , ساعت 4:3 عصر

 قیمت های متفاوت  کاغذ دیواری در سال 2017

در سال جدید همان طور که  طرح های جدید قیمت های آن ها هم تغییر میکند. تغییر این کاغذ دیواری بستگی به طرح آن یا تکنولوژی که د6ر آن به کار رفته است دارد.
قیمت کاغذ دیواری بر اساس معیار هایی از جمله کیفیت،تعداد رل ، جنس کاغذ دیواری ، کاغذ دیواری قابل شستشو بودن یا نبودن ،میزان برجستگی و ضخامت و ... بستگی دارد.اگر به دنبال کاغذ دیواری ارزان هستید، میتوانید از کاغذ دیواری ساده با رنگ های متفاوت در دکوراسیون داخلی خود کار کنید

 مدل های کاغذ دیواری2017

 

هر سال کاغذ دیواری هیا جدید و با طرح تازه وارد بازار می شوند و رقابت خود را با دیگر طرح شروع میکنند در آخر هر سال مدل پر فروش را اعلام میکنند.
همه ما می دانیم که کاغذ دیواری نقش بسیار مهمی در طراحی و دکوراسیون داخلی دارد. اگر به دنبال کاغذ دیواری جدید با طرح ها و مدل های شیک هستید به شما عزیزان توصیه می کنیم به آلبوم کاغذ دیواری موجود در سایت مراجعه کنید و از جدیدترین طرح های کاغذ دیواری دیدن کنید.


سه شنبه 96 بهمن 24 , ساعت 2:54 عصر

کاغذ دیواری دارای طرح شاخ و برگ

در این نوشته تلاش بر این است نوعی از کاغذ دیواری را ارائه دهیم که دارای طرح های زیبا و خاص  شاخه و برگ می تواند دردکور خانه بکار برده شود . هرچه کاغذ دیواری که انتخاب می کنید دارای طرح های متفاوت تر و کمیابتر باشد میتواند جذابیت بیشتری را با خود داشته باشد .ادر صورت وجود لوازم دکوری زیاد در منزلتان توصیه میکنیم کاغذ دیواریتان را ساده انتخاب کنید.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری با طرح شاخ و برگ

استفاده از کاغذ دیواری هایی با طرح شاخ و برگ می تواند منزل یا محیط کار شما را متفاوت از بقیه کند. شما می توانید از کاغذ دیواری با طرح شاخ و برگ در دکوراسیون اتاق خواب یا سرویس بهداشتی استفاده کنید.طرح های شاخ و برگ کاغذ دیواری تا حدودی فضا را بزرگ تر نشان داده و به گونه ای حس زندگی و حیات را برایتان به وجود می آورد.


سه شنبه 96 بهمن 24 , ساعت 12:57 عصر

خرید کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری دارای طرح ها و رنگ های گوناگونی می باشد  از جمله طرح های آن می توانیم به کاغذ دیواری سه بعدی اشاره کردc با جلوه های بدیع و نشاط آور همواره سلایق خاص را راضی نگه می دارد.

خرید کاغذ دیواری طرح های مطابق با سلیقه های گوناگون و متنوع نقش مهمی در یک خرید موفق ایفا می کند.تیراژه هارمونی با شعار تیراژه هارمونی به شما می اندیشد شما را یاری می دهد که خریدی همراه با نهایت رضایت داشته باشید.

 انتحاب کاغذ دیواری 

انتخاب کاغذ دیواری مناسب سخت و هراسناک است؛ به خصوص اگر قبلا این کار را انجام نداده باشید. دلیل سختی انتخاب کاغذ دیواری این است که تنوع بیشماری از کاغذ دیواری از لحاظ طرح و رنگ و هم‌چنین جنس پشت کاغذ دیواری در بازار موجود است که باید از بین این تنوع بیشمار، مناسب‌ترین گزینه را برای دکوراسیون خانه خود انتخاب و استفاده کنید.


سوالاتی که با گسترده شدن انتخاب برای خرید افزایش می یابند و بیشتر جلوه گری می کنند .انتخاب کاغذ دیواری یکی از ارکان مهم در تغییر دکوراسیون بوده و از لحاظ هزینه نیز قابل توجه بوده و مشتریان را به تفکر بیشتر وادار می کند .


سه شنبه 96 بهمن 24 , ساعت 12:13 عصر

جلوگیری از یکنواختی  خانه با کاغذ دیواری

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تنوع را دوست دارید و تمایل دارید محیط خانه تغییر کند می توانید از کاغذ دیواری های متنوع در محیط خانه خود استفاده کنید.خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی تولید کاغذ دیواری هم پیشرفت چشم گیری داشته است.خوشبختانه با یک سرچ ساده می توانید انواع کاغذ دیواری را در اینترنت مشاهده کرده و کاغذ دیواری دلخواه خود را انتخاب نمایید

اگر شما فکر می کنید دکوراسیون منزل تان تکراری شده است و حالتی یکنواخت پیدا کرده ، پیشنهاد ما به شما استفاده از کاغذ دیواری می باشد . شما با استفاده از کاغذ دیواری هایی که امروزه با طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود می باشد می توانید فضای خانه تان را نو نوار کنید.شما می توانید در دکوراسیون داخلی خود از انواع کاغذ دیواری از جمله کاغذ دیواری سه بعدی ،کاغذ دیواری آبرنگی ،کاغذ دیواری برجسته  و ... استفاده کنید و محیط اطراف خود را دلچسب و شاد کنید.

 

خرید کاغذ دیواری

 

نکته ای که در ادامه حائز اهمیت است این است که چه نوع کاغذ دیواری بخرید؟انتخاب و خرید کاغذ دیواری یکی از مهمترین دقدقه های اصلی بانوان خانه دار است. به شما توصیه می کنیم معیار های انتخاب کاغذ دیواری را ابتدا بر اساس بزرگ بودن یا کوچک بودن خانه خود بگذارید.اگر خانه شما کوچک است سعی کنید فقط در یک دیوار از کاغذ دیواری گل دار استفاده کنید و باقی محیط از کاغذ دیواری سادهاستفاده کنید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ