سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در دین خدا تفقّه کند، خداوند همّ و غمش را کفایت می کند و از آنجاکه به حساب نمی آورد، روزیش دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 3:7 عصر

 کاربرد کاغذ دیواری کریستالی

کاغذ دیواری کریستالی نیز نوع دیگری از کاغذ دیواری است که نسبتا جزو انواع مدرن آن محسوب میگردد و دارای جلا و درخشندگی خاصی میباشد که آن را متفاوت نشان میدهد.

کاغذدیواری کریستالی ، راهی برای دست یافتن به آوای خوش زندگی ، اگر هوادار درخشندگی و نشاط در تمامی منزل خود هستید ، ما به شما کاغذ دیواری های کریستالی تیراژه هارمونی را پیشنهاد می کنیم.

امید واریم این مقاله تیراژه مورد خرید انواع کاغذ دیواری مورد استفاده شما قرار گرفته باشد .

کاغذ دیواری مخملی

کاغذدیواری مخملی، ارمغان زیبایی و آسایش در دکوراسیون داخلی ، اگر طرح های سنتی و مدرن را تلفیقی می پسندید و دارای مبلمان چوبی کلاسیک قدیمی هستید ،

ما به شما خرید کاغذدیواری مخملی تیراژه هارمونی را پیشنهاد می کنیم.


دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 12:29 عصر

 کاغذ دیواری پوستری مخصوص اتاق کودک

یکی از مهمترین کاربردهایی که کاغذ دیواری پوستری دارای آن است ، استفاده از این نوع کاغذ دیواری در اتاق کودک میباشد ، انواع کاغذ دیواری پوستری با طرح های کودکانه در بازار به راحتی قابل تهیه میباشد.

کاغذ دیواری پوستری در اتاق کودک می تواند باعث انس بیشتر کودک با محیط شود و یا استفاده از تصاویر مناظر طبیعی می تواند فضای آرامش بخشی به اتاق خواب بدهد .

تیراژه هارمونی با بهره گیری از محصولات برند های بزرگ و معتبر جهانی در زمینه کاغذ دیواری ، پارکت لمینت می تواند پوستری مطابق با سلیقه شما و همگام با طراحی دکوراسیون منزل و یا محل کار شما برای شما تهیه و در اختیار شما قرار دهد.

محصولات تیراژه هارمونی دارای بهترین کیفیت و ساخته شده از مواد بسیار مرغوب بوده و دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش هستند.

نکات طلایی خرید کاغذ دیواری پوستری

در این مقاله به بررسی خرید کاغذ دیواری پوستری تیراژه هارمونی می پردازیم .در مقاله ی مرتبط با کاغذ دیواری پوستری تیراژه هارمونی خواندیم که از کاغذ دیواری پوستری بیشتر برای هم نوا شدن با طبیعت و مناظر طبیعی استفاده می شود. مناظری که می توانند دامنه وسیعی داشته باشند.از تصاویر شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان و نوجوانان تا مناظری از قبیل جنگل ،کوه ، بیشه ،گل و گیاه یا حتی مناظر شهری .

کاغذ دیواری پوستری نقش بسیار موثری در خارج کردن مشکلات مرتبط به زندگی در مناطق شلوغ و با تراکم جمعیتی بالا دارد. و می تواند آرامش پس از یک روز کاری در محیط خارج از خانه را برای افراد به ارمغان آورد.


یکشنبه 97 فروردین 26 , ساعت 1:30 عصر

 نصب کاغذ دیواری کریستالی

هر نوع کاغذ دیواری محل مناسب خود را برای جلوه داشتن دارد ، در این نوشته میخواهیم به شما بهترین محل مناسب برای نصب کاغذ دیواری کریستالی را نشان دهیم.

توجه داشته باشید که از آنجا که این مدل مناسب مکان هایی است که درخشندگی و شفافیت و ظرافت برای آن ها اهمیت دارد از این رو در انتخاب محلی که قرار است این طرح های مختلف کاغذ دیواری کریستالی کار شوند دقت کافی داشته باشید.

برای دیدن طرح های دیگر از این مدل میتوانید به کاغذ دیواری مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در تماس باشید.

برند های معتبر کاغذ دیواری کریستالی

اگر شما قصد خرید کاغذ دیواری کریستالی دارید لازم است بدانید که این نوع کاغذ دیواری چه از از لحاظ قیمت و چه از لحاظ جنسیت و چه از از لحاظ کاربری مناسب چه محیط هایی هستند و چه برند های معتبری در این صنعت وجود دارند.

گروه تیراژه هارمونی متشکل از مدیران با تجربه و با دانش، کارشناسان خبره و متخصصین اجرای دکوراسیون داخلی این اطمینان خاطر را برای شما فراهم می نماید که بتوانید از بهترین برند های این صنعت با طرح ها و مدل های دلخواه خریدی رضایت بخش را انجام دهید.

پارکت لمینت

کاغذ دیواری


یکشنبه 97 فروردین 26 , ساعت 10:46 صبح


رنگ های اصلی 

بطور کلی در تئوری مربوط به رنگ ها ، رنگ ها به دو دسته رنگ های فرعی و رنگ های اصلی تقسیم بندی میشوند . بطور کلی رنگ های فرعی از ترکیب مقادیر مختلف رنگ های اصلی ساخته میشوند.
طبق تئوری های گذشته رنگ های زرد و قرمز و آبی از ترکیب هیچ رنگ دیگری ساخته نشده اند از این رو به آنها رنگ های اصلی می گویند . سایر رنگ های موجود در چرخه ی رنگ از ترکیب این سه رنگ ساخته شده اند .

رنگ های ثانویه چیست


رنگ های ثانویه نارنجی ، بنفش و سبز هستند . رنگ های متوسطه به رنگ هایی گفته می شوند که از ترکیب یک رنگ اصلی و یک رنگ ثانویه ساخته می شوند . رنگ های ثانویه در چرخه ی رنگ ها بین دو رنگ اصلی قرار میگیرند .

کاغذ دیواری

پارکت لمینت


چهارشنبه 97 فروردین 22 , ساعت 6:3 عصر

پیدایش کاغذ دیواری همراه با پیدایش صنعت چاپ

بعد از دوران باستان ظهور کاغذ دیواری در چین در اروپا با صنعت چاپ آغاز میشد که با استفاده از شیوه های مدرن چاپ صورت میگرفت . اما این صنعت جدید بخاطر گران بودن چاپ عملا در اختیار همه نبود.

پس از آن بسیاری از اروپائیان متمول به هنرمندان سفارش کاغذهای نقاشی شده در ابعاد وسیع را جهت نصب بر دیوارهای منازل خود می دادند، اما کاغذ دیواری واقعی با پیدایش صنعت چاپ متولد شد.در دوران رونسانس، کاغذ دیواری که با استفاده از تکنیک چاپ کلیشه چوبی تولید می شد، در میان اشراف اروپا محبوبیت یافت.از زمان قرون وسطی، طبقه تراز اول جامعه عادت به نصب فرشینه های تزئینی بر دیوارهای منازل خود داشتند. این فرشینه های تزئینی هم به اتاق رنگ می داد و هم به عنوان لایه ای عایق میان دیوار سنگی و فضای داخلی عمل می کرد و در نتیجه گرمای درون اتاق را حفظ می نمود.با اینهمه این فرشینه ها بسیار گرانقیمت بودند.

پیدایش کاغذ دیواری های قدیمی

داستان کاغذ دیواری های قدیمی قصه پیدایش پر فراز و نشیب کاغذ دیواری از پیدایش تا دوره کنونی رادر مقاله ارائه شده توسط تیراژه هارونی بخوانید.

داستان کاغذ دیواری در واقع از چین باستان آغاز می شود. برای این ادعا می توان 2 دلیل را مطرح نمود:

1- چینی ها مخترع کاغذ بودند.می توانید در مقاله تیراژه با تاریخچه کاغذ آشنا شوید

2- چینی ها کاغذ برنج را 200 سال پیش از میلاد بر دیوارهای خود می چسباندند.می توانید اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه کاغذ دیواری های سه بعدی را نیز از تیراژه بخواهید.گفته می شود که در قرن 8 میلادی یک زندانی چینی راز کاغذ را بر عرب ها فاش نمود که در نتیجه آنها نیز دانش کاغذسازی را به اروپا منتقل نمودند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ